wtorek, 23 lipca 2013

Powrót....



Kochani witam Was po długiej i niezapowiedzianej przerwie. Dziś kilka słów wyjaśnienia i przeprosiny.

Chciałabym przeprosić Was za tak nagłą, a przy tym dość długą przerwę. Było to spowodowane problemami osobistymi, z pracą, a także zdrowotnymi. Przez kilka miesięcy nie miałam ochoty nawet włączyć komputer. Jednak pomału wracam do formy, jest już jako tako więc w ciągu najbliższych dni wrzucę jakąś recenzję :)
Z góry również uprzedzę, że nie będzie ich może zbyt wiele – zbyt często – a za jakieś 3 m-c wręcz nawet rzadko, jednak zrobię co w mojej mocy, aby kolejnej tak długiej przerwy nie było.

Jeżeli chodzi o pielęgnację to niewiele się zmieniło, mało też miałam nowości, używałam sprawdzonych i opisywanych już kosmetyków. Do tego nie robiłam też zdjęć tego co miałam :( Ale mam nadzieję, że szybko nadrobię te zaległości.


Chciałabym również podziękować wszystkim tym, którzy do mnie pisali za wsparcie i miłe słowa :) Jest to bardzo miłe i budujące.

Pozdrawiam
Jola


11 komentarzy:

  1. Cieszę się, że wróciłaś :) Zastanawiałam się czasem co się stało, że przestałaś pisać. Myślałam, że po prostu zrezygnowałaś z prowadzenia bloga. Fajnie, że znów jesteś ")

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam takie myśli szczerze powiem, ale całe szczęście tego nie zrobiłam :)

      Usuń
  2. Wszystkiego dobrego i dużo, dużo sił i uśmiechu na twarzy mimo wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam z powrotem:) Powodzenia, oby teraz było już lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj znów wśród nas! :)

    Mam wrażenie, że dobrze rozumiem, co czułaś i dlaczego nie blogowałaś tak, jak dawniej- mnie również zdarzały się przerwy dłuższe lub krótsze z powodu różnych okoliczności...nie zawsze pozytywnych...

    Ale, ale! :) Teraz mamy piękne lato, cudną pogodę i słoneczne perspektywy na każdy niemal dzień :) Przekonasz się, wszystko się ułoży, a pisanie postów będzie o wiele łatwiejsze, przyjemniejsze i sprawniejsze, niż zazwyczaj ;)

    Trzymaj się Kochana- pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Prozerpine za słowa otuchy, choć u mnie pogoda fatalna, pochmurno i deszczowo. Ale nic to, może już niedługo wyjdzie słoneczko :)

      Usuń
  5. Kochana! Ogromnie się cieszę, że jednak się zdecydowałaś do Nas powrócić :) Trzymam za Ciebie kciuki :* Czekam na Twój pierwszy post po dłuższej przerwie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. również bardzo się cieszę, że wróciłaś, brakowało mi Twoich postów, pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję :) bardzo miło mi się robi na serduchu jak czytam Wasze wpisy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :) Wszystkie są dla mnie niezmiernie ważne.

Jednak komentarze obraźliwe, nieetyczne i naruszające zasady dobrego wychowania będą usuwane.