środa, 17 października 2012

Cudowne wyróżnienie :)

Zostałam wyróżniona przez Anię autorkę bloga Wszystko to, co kobiety kochają :). Bardzo Ci kochana dziękuję :* 

Każde wyróżnienie wiele dla mnie znaczy, gdyż oznacza to, że są osoby, które lubią czasami do mnie zaglądać :) Bardzo dziękuję!



Teraz ja powinnam wyróżnić 7 blogów, więc tak też zrobię, choć jest wiele innych, do których również lubię zaglądać.

Kolejność jest przypadkowa:

  1. Kosmetyka Smykusmyka
  2. EKOcentryczka
  3. Natural perfect's secret
  4. Marta Figluje
  5. Moment Urody
  6. Szminką po lustrze
  7. Świat w kolorach

Wszystkich "zaglądających" do mnie choć czasami pozdrawiam BARDZO serdecznie :*


6 komentarzy:

  1. Dziękuję Kochana- sprawiłaś mi przeogromną przyjemność!:*

    Pozdrawiam Cię serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie - zasłużone wyróżnienie :)

      Usuń
  2. Cudnie dziękuję, jest mi niezwykle miło :) Ogromnie. Ależ to jest przyjemne!
    Ukłoniki!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Foryourbeauty dziękuję pięknie :* Sprawiłaś mi ogromną radość, ależ się cieszę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo za wyróżnienie :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :) Wszystkie są dla mnie niezmiernie ważne.

Jednak komentarze obraźliwe, nieetyczne i naruszające zasady dobrego wychowania będą usuwane.