piątek, 15 lutego 2013

Odżywczy balsam do ciała z olejkiem arganowym.


W poprzednim poście pisałam Wam o Orientalnym Peelingu do Ciała z glinką marokańską firmy Yves Rocher. Dziś chciałabym przedstawić Wam drugi produkt jaki otrzymałam z prenumeratą E!Stilo, a mianowicie Balsam Odżywczy z Olejkiem Arganowym i Kwiatem Pomarańczy Tradition de Hamman.




Na stronie Yves Rocher możemy znaleźć taki opis kosmetyku:

„Ten dobroczynny balsam do ciała łączy w sobie olejek arganowy z upraw ekologicznych z olejkiem aromatycznym z kwiatu pomarańczy, który słynie ze swoich właściwości relaksujących.
Twoja skóra stanie się fantastycznie miękka i nabierze łagodnego, przyjemnego zapachu.
Dodatkowa zaleta: ma kremową, łagodną konsystencję, która szybko wnika w skórę.
Sekret roślin: drogocenne właściwości olejku arganowego sprawiły, że został nazwany „Złotem Maroko”
Drzewo arganowe jest niezwykle cennym i rzadkim gatunkiem, występuje jedynie w południowo- zachodniej części Maroko, pomiędzy Agadirem, Marakeszem i Essaouria.
Orzechy z drzewa arganowego kryją prawdziwy skarb: olejek arganowy, zwany „płynnym złotem Maroko”.

Olejek arganowy zastosowany w serii Tradition de Hammam jest w 100 % biologiczny, bez pestycydów i niemodyfikowany genetycznie. Olejek arganowy extra-vierge jest uzyskiwany
tradycyjną metodą w procesie tłoczenia owoców tuż po ich zbiorze."

SKŁAD:



Balsam, tak samo jak peeling, zamknięty jest w plastikowym słoiczku z brązową, metalową zakrętką. Wygląda to bardzo ładnie.

Konsystencja balsamu jest dość rzadka, przez co nabieranie go nie jest za wygodne. Zdecydowanie bardziej wolę gdy takie balsamy pakowane są w tuby. Zapach podoba mi się znacznie mniej niż zapach peelingu, jest on trochę chemiczny.




Niestety balsam się u mnie nie sprawdził. Jest delikatny i mało treściwy, może latem sprawowałby się trochę lepiej. Jednak dla skóry suchej jest zdecydowanie za słaby. Poza tym jak można zauważyć skład nie jest zbyt fajny.

Cena: 67,00 zł za 150 ml.

Podsumowując – sama na pewno bym nie kupiła ani balsamu ani peelingu. Używałam już znacznie lepszych kosmetyków i bardziej wydajnych. Cena również nie jest adekwatna ani do jakości ani pojemności.



14 komentarzy:

  1. Mnie zawiodło kilka kosmetyków z YR i jakoś nie mam przekonania do kolejnych...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam dwa i też nie jestem zachwycona.

      Usuń
  2. nie znam, ale cena trochę wysoka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie za wysoka, mimo promocji jakie mają

      Usuń
  3. Miałam miniwersję 30ml dołączoną gratis do zakupów w stacjonarnym YR. Niestety potwierdzam Twoją opinię, balsam jest kiepski, dziwnie się wchłania, jest rzadki, ale lepki i tworzy taką niewidzialną, lecz wyczuwalną ściągającą skorupkę na skórze. Zapach orientalny, ale niestety brzydki, przekombinowany strasznie. Po miniaturce więcej nie jestem w stanie się wypowiedzieć, ale taka ilość mi wystarczyła, abym się skutecznie zniechęciła do tego produktu. Notabene ta miniaturka była w tubce z prawdziwego zdarzenia:-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą w 100%. Cieszy mnie fakt, że peeling i balsam dostałam w gratisie, a nie kupiłam, bo byłabym bardzo zawiedziona.

      Usuń
  4. Mnie też nie zachwycają kosmetyki z YR. Daaawno temu miałam mandarynkową wodę toaletową, ale już jej nie produkują. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś w sklepie stacjonarnym wąchałam kilka wód i tylko jedna miała zapach zbliżony do naturalnych kwiatków, inne były trochę sztuczne.

      Usuń
  5. Jakoś nie przepadam za kosmetykami YR :/

    OdpowiedzUsuń
  6. przynajmniej wiadomo co omijać podczas dobierania kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  7. ja osobiście nie przepadam za kosmetykami z YR... miałam kilka i u mnie zupełnie się nie sprawdziły... Ale zapachy jak dla mnie mają fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po moich doświadczeniach z ich kosmetykami też raczej nie skuszę się na nic z YR

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :) Wszystkie są dla mnie niezmiernie ważne.

Jednak komentarze obraźliwe, nieetyczne i naruszające zasady dobrego wychowania będą usuwane.