niedziela, 4 maja 2014

Małe co nieco :)

Dziś miał być dłuższy post, ale maluch nie śpi dobrze i co chwilę biegam do niego, ale chciałam Wam pokazać Instagramowe zdjęcia moich przekąsek :)



1. Bananowe placuszki z jogurtem z bananami i owsianymi ciastkami.
2. Żurawinowy szejk.
3. Jogurt z moją domową granolą (trochę się spiekła, ale i tak jest dobra:) )
4. Szejk z pietruszką i avocado.
5. Owsiane batoniki.
6. Malinowo-bananowy szejk.

Aż mi się zachciało jeść :) Lecę znowu do małego. Spokojnej nocy :)



10 komentarzy:

  1. Same smakowitości :) Aż mam ochotę kupić jutro jakieś owoce i zrobić szejk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak szejk? Zrobiony? Ja dziś zrobiłam sobie malinowo-bananowy :)

      Usuń
    2. Robiłam gruszkowo-bananowy. Mężowi smakował, a to najważniejsze.

      Usuń
  2. \Niezwykle smacznie wyglądają te Twoje przekąski:D No a z maluchami, tak to już niestety jest;)

    pozdrawiam niedzielnie
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do zrobienia, wszystko jest bardzo proste i szybkie w przygotowaniu :)

      Usuń
  3. Pycha:) Owsiane batoniki muszę sobie zrobić, ostatnio .pysznie wyszły z amarantusa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też muszę zrobić, już jakiś czas nie robiłam :)

      Usuń
  4. Też chcę zrobić takie batoniki!

    Pyszności tam masz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są bardzo łatwe w przygotowaniu - banan, płatki owsiane, troszkę miodu i dodatki - pieczemy ok 15 min i gotowe :)

      Usuń
  5. Cudowne smakołyki. Aż sobie zrobię takie batoniki.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :) Wszystkie są dla mnie niezmiernie ważne.

Jednak komentarze obraźliwe, nieetyczne i naruszające zasady dobrego wychowania będą usuwane.