środa, 14 listopada 2012

Maseczka nawilżająca Luvos.



Jak zapewne pamiętacie pisałam niedawno o małych zakupach i promocji w sklepie Bio-Lady (tu). Dziś chciałam napisać kilka słów o jednym z kosmetyków, a mianowicie o Maseczce nawilżającejz olejkiem migdałowym Luvos Heilerde.




Luvos® Maseczka nawilżająca z olejkiem migdałowym
Na bazie glinki mineralnej oraz cennego olejku migdałowego; przywraca odpowiedni poziom wilgoci w skórze, dodaje witalności i naturalnej elastyczności. Testowana dermatologicznie. Dla Vegan.

Pojemność: 2 x 7,5ml”


przepraszam za jakość, ale aparacik ostrości nie chciał ustawić
 
Maseczka znajduje się w podwójnej saszetce, gotowa do użycia. Jest to idealne rozwiązanie dla mnie (jak pewnie i dla wielu z nas) gdyż nie mam ostatnio wiele czasu dla siebie.
Połowa maseczki starcza na wysmarowanie twarzy, szyi a nawet dekoltu. Konsystencja jest gęsta, a kolor oliwkowy. Pachnie przyjemnie, przynajmniej dla mnie.

Maseczkę stosujemy na oczyszczoną skórę omijając okolice oczu i ust. Ja zostawiłam maseczkę na ok. 15 min. Oczywiście nie możemy pozwolić aby maseczka zaschła, co dzieje się po ko 10-15 min, w zależności od ilości maseczki na twarzy. Po tym czasie zmywamy maseczkę letnią wodą.




Powiem szczerze, że po jej zmyciu byłam bardzo pozytywnie zaskoczona. Skóra twarzy była dobrze nawilżona i odżywiona, nabrała blasku. Jak wiecie mam teraz straszne problemy z cerą, ale mimo wszystko zauważalne dla mnie było jak koloryt twarzy się wyrównuje.
Maseczka idealnie sprawdziła by się również  przed większym wyjściem.

Cena podwójnej saszetki: 7,60 zł


Cieszę się, że skorzystałam z promocji sklepu Bio-Lady i mogłam poznać kosmetyki firmy Luvos Heilerde, naprawdę są godne uwagi, a ja mam zamiar wypróbować jeszcze inne ich produkty.



16 komentarzy:

  1. Ciekawy kosmetyk. Pierwszy raz się z nim spotykam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dość wysoka cena jak na saszetkę, ale skoro warto... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto spróbować :) Saszetka jest podwójna, czyli nie jest tak źle. Dobry sposób na wypróbowanie, jeżeli się sprawdzą to można kupić w proszku i wtedy wychodzi jeszcze taniej.

      Usuń
  3. lubię maseczki, ale tej to nie widziałam:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy raz z tą maseczką, kupiłam zachęcona opiniami i nie żałuję :)

      Usuń
  4. Nigdy jej nie widziałam i w moim mieście pewnie nie znajdę, a szkoda... Uwielbiam maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zamówiłam w sklepie internetowym Bio-Lady http://www.bio-lady.pl/

      Usuń
  5. Świetna maseczka. Ja bardzo sobie ją chwalę. A kosmetyki Luvos są wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze nawilżająca maseczka dla mnie jak zawsze brzmi kusząco :P :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie się powtórzę, ale maseczka jest naprawdę fajna :)

      Usuń
  7. lubię bardzo maseczki ... raz w tygodniu to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też staram się przynajmniej raz w tygodniu zrobić maseczkę :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :) Wszystkie są dla mnie niezmiernie ważne.

Jednak komentarze obraźliwe, nieetyczne i naruszające zasady dobrego wychowania będą usuwane.