niedziela, 16 marca 2014

Odżywka do włosów Phenome.



Nie wiem dlaczego, ale strasznie ciężko napisać mi ten post, jakoś mi nie idzie, bo szczerze mówiąc nie wiem co napisać. Może zacznę jak zawsze od tego co o odżywce pisze producent :)




Opis na stronie Phenome:

Odżywka do włosów przywracająca równowagę skóry głowy

Doskonały preparat do codziennego stosowania, przeznaczony do każdego rodzaju włosów. Opracowany na bazie organicznych olejów, ekstraktów oraz ekologicznych wód roślinnych, wspaniale pielęgnuje włosy, pomaga przywrócić i zachować naturalną równowagę skóry głowy. Dostarcza substancji nawilżających i odżywczych oraz wzmacnia strukturę włosów, zapewniając im blask i witalność. Nie powoduje efektu zbędnego obciążenia, ułatwia rozczesywanie, także włosów kręconych i rozjaśnionych.

Składniki aktywne

wody roślinne

dostarczają niezbędnych witamin i minerałów

proteiny z pszenicy i owsa

odżywiają, nawilżają, przywracają włosom ich naturalną strukturę

wyciąg z owoców goji

dodaje witalności i energii, działa przeciwutleniająco

ekstrakt z rumianku

zwiększa poziom nawilżenia, wykazuje właściwości ochronne ekstrakt z rumianku – działa łagodząco i przeciwzapalnie

wyciąg z liczi

zwiększa poziom nawilżenia, wykazuje właściwości ochronne

Skład

Citrus Medica Limonum (Lemon) Peel Water**, Camellia Sinensis Leaf Water**, Aloe Barbadensis Leaf Water**, Cetearyl Alcohol**, Glycerin**, Betaine*, Distearoylethyl Dimonium Chloride**, Aqua**, Babassu Oil Polyglyceryl-4 Esters*, Dehydroacetic Acid, Methyl Glucose Sesquistearate**, Vaccinium Macrocarpon Fruit Extract**, Lycium Barbarum Fruit Extract*, Cocos Nucifera (Coconut) Oil*, Cyperus Esculentus Root Oil*, Carica Papaya Fruit Extract*, Citrus Medica Limonum (Lemon) Peel Extract*, Litchi Chinensis Fruit Extract**, Parfum, Panthenol, Hydrolyzed Wheat Protein**, Butyrospermum Parkii (Shea Butter)*, Mel**, Benzyl Alcohol, Niacinamide, Calcium Pantothenate, Tocopheryl Acetate, Sodium Ascorbyl Phosphate, Pyridoxine HCI, Maltodextrin**, Sodium Starch Octenylsuccinate**, Silica**, Citronellol***, Geraniol***, Limonene***, Linalool***

*Certified Organic, **Natural Raw Materials, ***Components of Natural Essential Oils”




Odżywkę kupiłam jakiś czas temu (pisałam o tym tu), akurat były fajne promocje. Chciałam do kompletu wziąć jeszcze szampon, ale niestety go nie było.

Odżywka znajduje się w brązowej, plastikowej butelce z pompką (przy butelce była przyczepiona również karteczka, iż opakowania są biodegradowalne). Kolor jej jest żółty, wpadający nawet w pomarańczowy. Konsystencja dość rzadka jak na odżywkę, przez co nie jest zbyt wydajna. Nakładając na włosy mam wrażenie, że jest jej za mało, włosy są tępe, nie czuć na nich odżywki – takie są przynajmniej moje odczucia. 




Włosy niestety nie nabrały blasku i nie wyglądają na odżywione. Z rozczesywaniem również nie było lepiej (mam włosy cienkie i bardzo się plączą). Jeżeli chodzi o skórę głowy to tu też nie zauważyłam jakiejś poprawy.




Plusem odżywki jest to, że nie obciąża włosów, włosy są lekkie i dobrze się układają. Odżywka niestety nie uwiodła mnie, nie jestem z niej za bardzo zadowolona i nie kupiłabym jej ponownie.



9 komentarzy:

  1. U mnie nie sprawdzają się odżywki z proteinami zbóż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ewidentnie też się nie sprawdziła niestety.

      Usuń
  2. Ojej czyli u Ciebie się nie sprawdziła. Nie miałam, ale póki co mam co testować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że o niej napisałaś, bo miałam w planach ją kupić :/ Sądząc po Twojej recenzji raczej nie byłabym z niej zadowolona :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może u Ciebie Aniu sprawdziłaby się lepiej...Mi nie podpasowała zupełnie.

      Usuń
  4. Też się zastanawiałam nad tą odżywką. Mam raczej cienkie włosy więc pewnie u mnie też by się nie sprawdziła. I nie lubię tego uczucia "tępości" na włosach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie lubię. Moje włosy też są cienkie, ale jest ich dużo. Drugi raz jej nie kupię.

      Usuń
  5. hmm szkoda bo te kosmetyki sporo kosztują. Nie sądziłam, że będzie tak źle!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam ich 4 kosmetyki i dwa nie sprawdziły się zupełnie, a tak jak wspomniałaś, ceny mają dość wysokie :(

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :) Wszystkie są dla mnie niezmiernie ważne.

Jednak komentarze obraźliwe, nieetyczne i naruszające zasady dobrego wychowania będą usuwane.