poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Pianka do mycia twarzy Coslys.



Odkąd większy nacisk zaczęłam kłaść na oczyszczanie twarzy w mojej łazience jest sporo produktów do tego przeznaczonych. Jednym z nich jest Pianka do mycia twarzy z wodą różaną Coslys. Długo zastanawiałam się, którą wybrać piankę, bo wybór jest naprawdę duży, ostatecznie jednak padło na Coslys i nie żałuję.




Producent opisuje piankę tak:

Kosmetyk nagrodzony w „Guide des Meilleurs cosmétiques 2011-2012”

3 miejsce w kategorii: Demakijaż i oczyszczanie - pianki


Oczyszczająca pianka na bazie wody różanej bio idealnie sprawdzi się do demakijażu, jak i do codziennej higieny. Wzbogacona została o pochodzący z upraw ekologicznych sok z liści aloesu dzięki temu idealna jest do skóry suchej i wrażliwej. Lekka konsystencja pianki pozostawia skórę czystą i odświeżoną.


* 98,9% wszystkich składników pochodzenia naturalnego

* 12,6% ogółu składników z upraw ekologicznych


Stosowanie:
Stosować na wilgotną skórę, delikatnie masując. Spłukać czystą wodą.”




Pianka ma bardzo delikatną, wodnistą konsystencję oraz delikatny różany zapach, który – niespodzianka – uwielbiam :) Co prawda zapach nie utrzymuje się na skórze, ale przyjemność z jej stosowania jest wielka. 





Pianki używam przede wszystkim rano (klik), do wieczornego demakijażu i oczyszczania mam inne kosmetyki. Choć kilka razy użyłam też wieczorem, aby sprawdzić jak się spisze. I powiem szczerze, że naprawdę dała radę.

Pianka delikatnie, ale bardzo oczyszcza skórę twarzy. Nie wysusza jej, pozostawia czystą, świeżą i jakby rozjaśnioną. Nie szczypie w oczy, jest bardzo wydajna, idealna do codziennego użytku. Szczerze jestem nią oczarowana i jeszcze nie raz zagości u mnie.

Skład:

 

Stosujecie pianki to mycia twarzy? Jakie polecacie?



5 komentarzy:

  1. nie znam tego produktu, co do pianek to nie mam do nich przekonania, nie wiem czemu ale wydaje mi się że będą zbyt delikatne i nie poradzą sobie z moim makijażem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też miałam mieszane uczucia, ale teraz jestem bardzo zadowolona, piankę używam przede wszystkim rano, wieczorem też myłam i dała radę, jednak nie makijaż oczu, tutaj stawiam na płyn micelarny, mleczko lub krem myjący

      Usuń
  2. Znam piankę :) Służą mi demakijażowe kosmetyki tej marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polubiłam tę piankę i na pewno spróbuję jeszcze czegoś tej marki :)

      Usuń
  3. Ja kupiłam jedną piankę do mycia twarzy na próbę, ale innej marki. Ciekawa jestem jak będą efekty :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :) Wszystkie są dla mnie niezmiernie ważne.

Jednak komentarze obraźliwe, nieetyczne i naruszające zasady dobrego wychowania będą usuwane.