poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Szampon 2 w 1 z Phenome



Szampon ten kupiłam dla męża, ale nie byłabym sobą gdybym sama też go nie wypróbowała :) Nie myłam nim włosów regularnie, tzn. za każdym razem, ale dosyć często żeby z czystym sumieniem co nieco o nim napisać.



Na stronie producenta szampon opisany jest tak:

Szampon i żel pod prysznic 2 w 1
Wygodny preparat do codziennego stosowania, łączący dwie funkcje: żelu pod prysznic i szamponu do włosów. Opracowany na bazie bezpiecznych czynników myjących, naturalnych ekstraktów oraz ekologicznych wód roślinnych, skutecznie oczyszcza męską skórę i włosy z wszelkich zanieczyszczeń, nie naruszając przy tym bariery ochronnej naskórka. Nawilża i wygładza, przywraca optymalną równowagę skóry, delikatnie ją pobudza i rewitalizuje. Włosy odzyskują zdrowy wygląd, stają się miękkie, elastyczne i lśniące.

Składniki aktywne
wody roślinne: aloesowa, cytrynowa
dostarczają niezbędnych witamin i minerałów
sok aloesowy
nawilża i chroni
proteiny z pszenicy, miodu i owsa
odżywiają, nawilżają, łagodzą
ekstrakt z granatu
wykazuje właściwości ściągające, dezynfekujące i przeciwutleniające
ekstrakt z owoców goji
dodaje witalności i energii, działa przeciwutleniająco
ekstrakt z owoców noni
odżywia, wzmacnia, działa antyoksydacyjnie
ekstrakt z ananasa
nawilża, zmiękcza, działa przeciwstarzeniowo, pobudza do regeneracji
ekstrakt z grejpfruta
pobudza, odświeża, tonizuje

Skład
Ammonium Lauryl Sulfate**, Aloe Barbadensis Leaf Water**, Citrus Medica Limonum (Lemon) Peel Water**, Cocamidopropyl Hydroxysultaine**, Decyl Glucoside**, Glycerin**, Aqua**, Babassu Oil Polyglyceryl-4 Esters*, Aloe Barbadensis Leaf Juice**, Piptadenia Colubrina Peel Extract*, Equisetum Arvense (Horsetail) Leaf Extract*, Citrus Paradisi (Grapefruit) Fruit Extract**, Ananas Sativus (Pineapple Plant) Fruit Extract**, Hibiscus Sabdariffa Flower Extract**, Castanea Sativa (Chestnut Tree) Seed Extract**, Avena Sativa (Oats) Kernel Extract**, Triticum Vulgare (Wheat) Germ Extract**, Lycium Barbarum Fruit Extract*, Morinda Citrifolia (Noni) Extract**, Punica Granatum (Pomegranate) Fruit Extract*, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Parfum**, Limonene***, Citric Acid**, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride**, Hydrolyzed Wheat Protein**, Mel**, Mentha Arvensis Leaf Extract***, Cyperus Esculentus Root Oil*

*Certified Organic, **Natural Raw Materials, ***Components of Natural Essential Ols” 




Szampon 2 w 1 znajduje się w ciemnej, ładnej butelce otwieranej przez kliknięcie. Bardzo lubię ten sposób otwierania szamponów, jest wygodny i przelewa się.




Szampon ma konsystencję żelowatą i jasno żółty kolor. Pachnie bardzo przyjemnie, świeżo, dobrze się pieni i jest wydajny. Nie używałam go regularnie (czyli za każdym myciem głowy), ale dość często aby naprawdę go docenić. Włosy po umyciu były lekkie i bardzo dobrze się układały. Co prawda szampon ten jest przeznaczony głównie dla mężczyzn, ale mi odpowiadał i wydaje mi się, że inne szampony Phenome również by się dobrze sprawdziły.

Mój mąż powiedział, że szampon jest ok. – czyli jest zadowolony :)

 

5 komentarzy:

  1. Muszę w końcu wypróbować tą markę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi z czterech ich produktów podpasowały 2, ale inny szampon pewnie jeszcze kiedyś kupię :)

      Usuń
  2. Nie lubię szamponów które nadają się też do mycia ciała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja generalnie też nie, ten akurat kupiłam dla męża, ale chciałam go wypróbować żeby wiedzieć czy warto, bo na dwóch kosmetykach tej marki już się zawiodłam.

      Usuń
  3. hmm kosmetyki te są dość drogie więc dobrze, że jesteś z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :) Wszystkie są dla mnie niezmiernie ważne.

Jednak komentarze obraźliwe, nieetyczne i naruszające zasady dobrego wychowania będą usuwane.